المان نوری الهی و ربی من لی غیرک
تولید شده با ریسه ال ای دی سوزنی IP67 و ضد اشعه (Anti-UV) و ریسه نئون فلکسی مرغوب

المان نوری الهی و ربی من لی غیرک

با معرفی و توضیحات المان نوری “الهی و ربی من لی غیرک” با بانورپارس همراه باشید.
این المان نوری عظیم و زیبا در ابعادی برابر 5 متر در 3 متر و 35 سانتی متر تولید شده است. المان فوق با توجه به ابعاد نسبتا زیاد و به سفارش مشتری برای نصب روی دیوار ساخته است. متخصصان ما در بخش طراحی و اجرا شرکت آبان نور پارس تمامی المان‌ها را پیش از ساخت طراحی میکنند و مشتریان عزیز میتوانند قبل از ساخت المان نوری، نمای روز و شب المان نوری را مشاهده کنند. 

در ادامه با ما همراه باشید تا متریال مصرف شده برای ساخت المان نوری “الهی و ربی من لی غیرک” را به شما معرفی کنیم.

ریسه ال ای دی سوزنی ضدآب (IP67) و ضد اشعه (Anti-UV) تولید شرکت آبان نور پارس:

شرکت آبان نور پارس (بانورپارس) بزرگترین تولید کننده ریسه ال ای دی سوزنی با استاندارد‌های بین المللی در ایران است. این ریسه‌های LED سوزنی در برابر رطوبت و باران مقاومت کامل دارند و به علت استفاده از سیم لاستیک (Rubber) برابر نور خورشید نیز حتی در شهر‌های جنوبی مقاومت کامل دارند.

ریسه‌های سوزنی استفاده شده در المان نوری “الهی و ربی من لی غیرک” از همین نوع و تولید مجموعه بانورپارس است که با ضمانت نامه 2 ساله تقدیم شما میشود و در برابر رطوبت، باران و اشعه خورشید مقاومت کامل دارد.

شما عزیزان میتوانید برای خرید ریسه ال ای دی بانور به سایت بانورشاپ مراجعه کنید.

المان نوری الهی و ربی من لی غیرک ساخته شده با ریسه های سوزنی تولید بانور و ریسه نئون فلکسی 12 ولت

ریسه نئون فلکسی مرغوب (سان نئون):

علاوه بر ریسه ال ای دی سوزنی که در حاشیه قاب این محصول استفاده شده است، این المان نوری دارای ریسه‌های ال ای دی نئون فلکسی نیز است. این ریسه‌ها نیز مانند ریسه‌های تولید ما دارای استاندارد مقاومتی در برابر آب هستند. 

این نوع ریسه‌ بصورت پیشفرض دارای ولتاژ 12 ولت است و المان نوری “الهی و ربی من لی غیرک” دارای جعبه ضد آب ترانس است که ترانس سوئیچینگ صنعتی در داخل آن قرار داده شده است.

المان‌های نوری شرکت آبان نور پارس قابلیت سفارشی سازی کامل رنگ ریسه و سیم و همچنین ورق‌های نوشته ها را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این المان نوری و سفارشی سازی میتوانید با پشتیبانی شرکت آبان نور پارس ارتباط برقرار کنید.

المان نوری الهی بانورشاپ

اسکلت فلزی:

اسکلت فلزی المان “الهی و ربی من لی غیرک” در سایز 5 متر در 3.35 متر طراحی و ساخته شده است. تیم طراحی شرکت آبان نور پارس با طراحی دقیق اسکلت المان‌های نوری و جانمایی لامپ‌ها و ورق‌های نوشته‌ها، محصولی آماده نهایی و ساخت کرده اند که علاوه بر وزن حداقلی دارای مقاومت بالایی می‌باشد.

اسکلت فلزی المان نوری “الهی و ربی من لی غیرک” و سایر المان‌های نوری بانور با رنگ استاتیک رنگ آمیزی میشوند و مقاومت کامل در برابر رطوبت دارند. آبان نور پارس برای المان‌های نوری خود از با کیفیت ترین رنگ‌های کوره‌ای استفاده میکند. اسکلت فلزی المان‌های نوری هم مانند سایر اجزا با گارانتی 2 ساله در اختیار مشتریان عزیز شرکت آبان نور پارس قرار میگرفت.