المان گوی نوری | توپ نوری

المان نوری توپ نوری یک المان جذاب است که میتواند زینت بخش شهر، روستا یا کسب و کار شما باشد. این المان چشم نواز هم در فضا باز و هم به در فضای بسته قابل اجرا است و زیبایی دارد.

در ادامه با معرفی این المان نوری با ما همراه باشید.

المان نوری توپ نوری یا گوی نوری به علت کاربرد گسترده یکی از محبوب‌ترین المان های نوری سه بعدی است که توسط شرکت آبان نور پارس (بانور) تولید می شود. 

این المان به طور استاندارد در سایز 50 سانتی متری تولید میشوند. در ساخت المان کره نوری 50 سانتی متری از 20 متر ریسه ال ای دی ضدآب و ضد اشعه تولید بانور استفاده می شود که با کیفیت ترین ریسه ال ای دی تولید داخل کشور است و با محصولات بین المللی از بهترین‌های روشنایی جهان رقابت میکند.

تراکم تعداد ال ای دی در این نوع ریسه 100 عدد دیود ال ای دی در 10 متر است و به این ترتیب این المان نوری دارای 200 عدد لامپ LED است که 20 تای آن به صورت چشمک زن میباشد.

توپ نوری شرکت آبان نور پارس برای فروش در بانورشاپ
المان نوری گوی نوری 50 سانتی با ریسه ال ای دی سوزنی بانورپارس

گارانتی 2 ساله شرکت آبان نور پارس ، ضامن کیفیت بالای ریسه و المان

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، در ساخت این المان نوری از ریسه ال ای دی سوزنی ضدآب با استاندارد IP67 و همچنین ضد اشعه (Anti-UV) استفاده می‌شود. این ریسه‌ها در شرایط باران شدید و رطوبت مقاومت کامل دارند و تمامی رابط‌های اتصال آن‌ها نیز Waterproof است. در شهر‌های گرم و جنوبی کشور که دمای هوا به بالای 45 درجه میرسد استفاده از ریسه ال ای دی سوزنی با سیم لاستیک (Rubber) باعث مقاومت بالای این محصول در برابر اشعه UV (فرابنفش) خورشید می‌شود.
از همین رو به جهت اطمینان کامل شما از خرید محصول، کلیه ریسه‌های ال ای دی سوزنی بانور و المان‌های نوری دارای 2 سال گارانتی میباشد.

المان نوری گوی نوری هم با گارانتی 2 ساله ریسه ال ای دی سوزنی و همچنین اسکلت فلزی به دست شما خواهد رسید و شما همراهان عزیز با خیال آسوده اقدام به خرید این ریسه کنید.

سفارشی سازی المان نوری

شرکت آبان نور پارس یک شرکت پیش رو در زمینه تولید ریسه ال ای دی سوزنی با استاندارد‌های روز دنیا است. با توجه به اینکه صفر تا 100 طراحی و ساخت المان‌های نوری و ریسه و سایر متعلقات در مجموعه بانور پارس انجام می شود، شما مشتری و همراه عزیز امکان سفارشی سازی کامل محصولات را خواهید داشت. المان گوی نوری بانور پارس نیز مانند سایر محصولات ما امکان سفارشی سازی کامل دارد.

شما میتوانید اندازه و رنگ اسکلت را در ساخت المان گوی نوری انتخاب کنید. همچنین مقدار تراکم ریسه ال ای دی و تعداد LED ها قابل سفارشی سازی دارند و می توانید انتخاب کنید در ریسه‌های شما LED های چشمک زن به چه صورت و چه مقدار استفاده شود.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان انتخاب و راهنمایی جهت سفارش المان گوی نوری و یا سایر محصولات با شماره‌هایی که در بالای همین صفحه قرار داده شده تماس برقرار کنید.

المان نوری گوی نوری شرکت آبان نور پارس