المان نوری اربعین

المان نوری اربعین

ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) ، شرکت آبان نور پارس با المان‌های نوری مناسبتی اربعین در خدمت شماست.

المان‌های نوری شرکت آبان نور پارس تماما با دو سال ضمانت به فروش میرسد. و همچنین تمام مراحل طراحی و ساخت این المان‌ها توسط مجموعه ما انجام می‌شود. با ما همراه باشید تا در ادامه این المان‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها را بررسی کنیم.

چرا المان نوری؟

در سال اخیر، المان‌های نوری به بخش جدا شدنی از دکوراسیون شهری بدل شده اند. المان‌های نوری یکی از جذاب ترین شیوه‌های تزیین شهر است که علاوه بر زیبایی بصری فوق العاده، میتوانند فضایی جادویی ایجاد کنند و همچنین به کاهش تصادفات رانندگی نیز کمک کنند.

چرا بانور پارس؟

شرکت آبان نور پارس تولید کننده پیشرو در زمینه تجهیزات و ملزومات نورپردازی و روشنایی شهری است. بانور پارس ضمن تولید با کیفیت‌ترین ریسه ال ای دی تولید ایران، که با استاندارد مقاومتی IP67 و استاندارد ضد اشعه Anti-UV عرضه میشود، طراح و اجرا کننده انواع المان‌های نوری و تونل نور در ایران است که محصولات و خدمات خود را با گارانتی 2 ساله در خدمت شما عزیزان قرار میدهد.
ضمانت 2 ساله ریسه‌های ال ای دی سوزنی، المان‌ها و تونل‌های نور توسط شرکت آبان نور پارس ضامن و اطمینان بخش شما در خرید و همکاری با مجموعه بانور پارس خواهد بود و شما مشتری عزیز میتوانید با اطمینان از اینکه محصول خریداری شده تا سال‌ها زیبایی بخش شهر شما خواهد بود، از محصولات ما استفاده کنید.

در ادامه با معرفی المان‌های نوری اربعین همراه ما باشید.

متریال المان‌های نوری بانور پارس

المان‌های نوری بانور پارس با شاسی و نوشته فلزی ساخته میشوند. قسمت‌های فلزی و شاسی المان‌ها با رنگ استاتیک رنگ میشود که به مقاومت این قسمت در برابر زنگ زدگی ، نور خورشید و رطوبت و باران کمک شایانی میکند.

نوشته‌های المان‌های نوری به صورت برش CNC یا خم ساخته میشوند و شرکت آبان نور پارس در ساخت المان‌های نوری از انواع مختلفی ار ریسه‌های ال ای دی استفاده میکند.
برخی از المان‌های نوری با ریسه‌های ال ای دی نئون فلکسی و برخی با ریسه‌های شلنگی RGB ساخته میشوند و همچنین ریسه‌های ال ای دی سوزنی بانور که با استاندارد IP67 تولید میشود یکی از اجزای سازنده المان‌های با کیفیت بانور است.

سفارشی سازی ساخت المان نوری

المان‌های نوری بانورپارس به طور کامل قابلیت سفارشی سازی دارند. شما میتوانید برای رنگ اسکلت و نوشته و همچنین رنگ ریسه‌های ال ای دی طبق نظر خود سفارش ساخت و طراحی را در بانور ثبت کنید و بعد از طراحی نمای روز و شب المان را مشاهده کنید.
المان‌های نوری بانور پارس برای فضاهای مختلفی طراحی میشوند ، این المان‌ها قابلیت نصب در پایه چراغ ، عرض خیابان ، عرشه پل ، داربست و سیم بکسل را دارند و همچنین بعد از خرید راهنمای نصب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گالری المان‌های نوری اربعین

EM – 140

المان‌های نوری محرم

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به المان‌های نوری محرم روی لینک زیر کلیک کنید.

کلیک کنید